mandag 6. august 2012

Litt omvisning av stua vår her på Tung.

Mått bare ha noe å finne på, er sikkelig forkjøla idag..e så dætt i dæsen og hælsen..og alt det som følger med det. Men tenkt å vise frem litt hva som er i stua vår..og det kommer flere oppdateringer etterhvert :) Fikk nettopp inn ny tvbenk, ettersom den gamle er mørk og ikke helt min smak..hi hi.. Skal prøve å finne bilde av begge tvbenkene.. :)
Syntest stua virket større etter det kom ny tvbenk.

 

Elsker min nye tvbenk fra Ikea, Bergsjø..ø en skrivest på en annen måten, men det fikk jeg ikke til :)
Tenkte også vise noen flere bilder fra stua mi, fikk inn et vitrineskap i glass ( som opprinnelig også er fra Ikea) som jeg kjøpt av en dame på Rissa..kjøpe selge sidene på facebook. Kjekke sider å se på, men her kommer bildet.


Her er også noen flere bilder:

Her er i lille kroken ved siden av oven på stua.


Her er fatet fra Nille, engelen fra Nille, telyskrona og kubbelyset fra Bogrønt på Rissa. Men nå skal jeg finne sofaen og tv'n, er så absolutt ikke helt i form.
Men dere får fortsatt ha ein glimrende fin dag for dere som har SOL og dere som har regn ;)


Mange klemmer fra Nina Sola :)))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar