tirsdag 5. februar 2013

Lav energi fortida..

Lav energi føring her fortida, men det blir det nok slutt på når man får begynt på Kyani etterhvert her. Blir greitt, nå om dagene kan bli litt kjedelige,  men er ikke helt enig med Nav om å søk jobb så langt unna at jeg må pendle hver dag igjen. Så jo sist hva som skjedd når plendling og stress blandet seg = SYK.. orker virkelig ikke en slik periode igjen. Syns de tar vel i med å skal sende folk ut av der man trives best, så  det blir nok å søke på hva som helst av arbeid fremover.

 Men nok om det, gleder meg til å få byttet ut lampen over stuebordet iløpet av disse dagene.. fra denne:


 Til denne..trur det blir litt penere på stua, å i samme stil som vegg lampettene. Utrolig hva man får til en billig penge på Kjøpe selge sidene på facebook :) 

Har også fått, noe jeg har ønsket meg en evighet.. en ny hylle på kjøkkenet. Ble et mer ryddig kjøkkenbord.



 Skal på torsdagen på gjenbruk butikken på Rissa å leite etter litt gamlere stil på koppen jeg skal ha der.. ELSKER brukt butikker. Å der er jeg vel ikke alene vil jeg tro. 

Håpe alle får en kjempefin dag :)))

Mange klemmer fra 
Nina SOLA <2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar