tirsdag 29. januar 2013

Litt kreativitet :)

Male og male og male..gang på gang..neida driv å scrape og male på lerret, ganske så interessant og kreativit. Hvertfall når man ikke har noe spesielt annet å drive på med, så her kommer noe av det jeg har laget dem siste dagene :) 

Laget til min fantastiske ekstra tanteunge, Benedicte..så da ble det dørskilt på sukkerungen.

Dette solgte jeg veldig fort faktisk..utrolig hva servietter og litt vintage bilder gjør seg på et lerret.


Dette har også Marianne kapret, trur nok hun blir fornøyd når hun får disse opp på veggen.

Dette har jeg enda og flere er under produksjon.

Men nå skal jeg snart ta kveld, skal bare som Albert Åberg sier.. gjøre ferdig enda et dørskilt.

Håper alle har en kjempefin kveld :) 


Mange klemmer fra Nina SOLA <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar