tirsdag 22. januar 2013

Tarva Tur..Terapi for sjelen..

I forrige uke var jeg og min gode venninne Monica, på Tarvatur, En øy i paradiset etter min mening..
Var noen dager i formidabel natur og et kjempegodt selskap, noe som skal gjentages om ikke så veldig lenge. Og på denne turen ble det tatt en del naturbilder, både med dyr, mennesker og natur. Legger ut noen av de jeg selv ble mest fornøyd med:


Silka er en hund som sprer glede rundt seg, snillere hund skal man lete lenge etter. Ble riktig god venninne med denne søte snuppa.

Monica ble med på dette bilde, å det minner meg så veldig om Soria Moria.


Så kaldt at det var is overalt omtrent der det var vann..men så lekkert å være ut i det herlige været og komme inn igjen med røde kinn. Godt med frisk luft og gode samtaler.
Lettet et sinn med mye rare tanker, alltid godt å prate med ei sikkelig god venninne.
Må nå bare si du er bra enestående Monica :) 

Hadde en super skravle kveld med kjeks og skravlevatn


Håpe alle andre hadde en like fin helg som jeg hadde :) 
Tusen takk for en super tur Monica.


Mange klemmer fra
Nina SOLA <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar