fredag 25. januar 2013

Nytt i Stua

Endelig helg, for dem som jobbe fortida..men jeg får nå dagene til å gå uansett. Alltid noe å finne på, vasker litt, går meg en tur, besøker venner og sitter litt på facebook, så det er egentlig ikke så veldig kjedelige dager.
Så idag har det blitt vasket til helg, godt å ha det unnagjort. Men måtte ut å plukke meg noen grener og det ble et kjempe fint resultat med kjøpt Nille produkt for hele prisen av 36,-

Ble litt tussing av kvister.

Fine små kirsebærblomster kjøpt hos Nille.

Dette var det som jeg brukte for å få dette til, limpistol, lim, 3 pakker med små blomster fra Nille, 3 grener og en smule kreativitet.


Små lekkert.

Første grenen ferdig, blir da pent og pyntelig tenker jeg.


Det endelige resultatet ble veldig bra synes jeg selv, så får dere dømme dette selv. Kanskje jeg ga noen en lur ide..

Har hatt en helt grei dag, håpe de fleste hadde en SUPER dag.  

Mange klemmer fra 


Nina SOLA <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar