tirsdag 1. januar 2013

Fotografering..

Har lagt meg litt i selen for å lær meg litt mer om fotografering og utvide min horisont, så i ettermiddag i skumringen så skal jeg ut å ta litt bilder. Resultat kommer senere, men tok litt bilder igår etter litt undervisning fra Aino.. så dette skal bli bra. Her er noen av bildene fra igår..ikke helt fornøyd men:
Øvelse gjør mester, så tiden vil vise hva man greier og ikke greier..men ser lyst på ting :)))
Bakke fyrverkeri..



Dette er flammene fra en fakkel..litt artig egentlig :) 

Hadde en knall koselig Nyttårsaften ilag med familien og god mat ikke minst. Enda formen ikke er på topp, samboern er helt utslått dessverre og holder senga mest mulig. Håper sykdom kan holde seg litt unna, meg lei av sykdom og det som er fortiden og håper på et kjempegodt ÅR :) 

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN! 

Mange klemmer fra Nina SOLA :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar