onsdag 23. januar 2013

Fornya lysestaker & telysestaker :)

Ja sånn går nå dagene man har veldig lite å gjøre, så maling og lakk ble mine bestevenner disse dagene. Men utrolig hva man kan få til med lakk og maling, men en ting er sikkert lakk blir ikke brukt før det blir varmere i været.. en lukt jeg skulle så gjerne vært foruten. Noe jeg egentlig visste på forhånd.. hehe..
Lakken ble kjøpt hos Europris, for hele 40 kr.
Malingen er også kjøpt hos Europris, for hele 79 kr trur jeg.

Så her får dere se produktet før jeg gjorde noe med det og etter såklart:


Disse kjøpt hos Perfect Home et par år tilbake, og syntes de var helt ok da..men nå er jo lysere farger inn og jeg er helt fortapt i hvitt og lyse grå farger. Valgte derfor å lakkere og male disse hvite, ble veldig fornøyd.

Yeah endelig har de fått en nøytral farge som går til alt, skal bli en fornøyelse å ha kubbelys i farger oppå disse. Nille får vel et besøk av meg i neste uke, må vel ha litt nye farger hus.

Herlige farger man finner hos Nille i disse dager, kan ikke si annet at Nille er en butikk som jeg absolutt handler i titt og ofte faktisk. 
Skulle ofte ønske at Rissa hadde Nille også, en ønsketenkning.


De fletta telysestakene er også kjøpt hos Perfect Home og den andre er jeg ikke helt sikker.. kanskje Nille eller Europris..tja hvem vet.

Syns de ble finere som hvite, kom mere fram, brettet bak er kjøpt hos Gava og Tølo..som ligger på Svanem AS på Kyrksæterøra.

Den ble hvit og sååå koselig der den skal stå. 
Herlig å få litt utskifting uten at det skal koste så veldig mye, så blir det godt med litt forandring også.

Men måtte også få med hvordan disse tingene ble hvor de skulle stå:


Veldig fornøyd.


Men da må man vel prøve å få ryddet litt på sitt vaskerom,
 etter at den første kaffekoppen er ned.

Håper alle sammen får en kjempefin dag, er lov å legg igjen en kommentar her under.



Mange Klemmer fra Nina SOLA <3









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar