fredag 11. januar 2013

Ny gardiner..fryder i mitt kjøkken.

Ny gardiner fryde virkelig på kjøkkent, jeg ble sikkelig fornøyd og ingenting å si på det. 

Elske ny gardina og den nye tea boksen på benken..artig med nå nytt å :) 

 Har også vært ute å lekt litt med speilrefleksen, syns dette blir mer og mer interessant..
trur nok det er Aino som har fått meg hekta..
Her vi havtåka som hiver seg innover bøgda.




Dette ble litt magisk egentlig.


Så var jeg selv å fikk meg en fornying hos Saxa hårdesign igår, liker dette veldig godt selv..en liten sidecut..fint å få fram ansiktet litt.


Men i morgen så er det stua sin runde på å få nye gardiner, kommer nok nye bilder i bloggen da. Etter en helgevask, greitt å få litt tid hjemme etter et stressende halvår på skolen..men med helt greie standpunkt karaktere i alle fag..er super fornøyd faktisk <3


Håper alle får en SUPER DUPER HÆLG <3


Mange klemmer fra Nina SOLA <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar