torsdag 9. januar 2014

Tok dørstokk mila i nakken...

Ja da vart så jeg endelig tok dørstokk mila i nakken og gjekk runden som jeg bruke..med speilrefleksen over skuldra såklart. Sola var jo på tur opp, men litt hålkete etter veien, men klarte å hold meg opp på fotan. Å det ble jo noen nye bilder også, så legger med noen her:

Tatt mens jeg sto på Sundbrua, Rissa..så inderlig fint natur vi har.

Sola speila seg i vindua på brygg huset, herlig med sola i ryggen hvertfall.

Her sto jeg på Strømmensbrua, som var veldig glatt..fin pingvin stil over brua :P
På turen hjem klart jeg ikke å dy meg, sku likevel innom Rimi å kjøpe diverse. Så hadde Toves Blomster satt fram Primula rett utom til 29 kr, mått bare dra litt vår inni stua :) 

Så da ble det en rosa primula, en mintfarget duk og en hekla duk Bestemor har lagd :) 

Håpe alle har ein kjempefin dag :)



Mytti klemma fra Nina Sola <3


1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake Nina :) Bra det ordna sæ med innlegg igjen..:) For nånn nydelige bilda du har tatt! Fliiink! :) skjønn primula du har kjøpt-fikk vårfornemelse æ no :) Ønske dæ ei strålende hælg!
    klem Linda :)

    SvarSlett