mandag 20. januar 2014

Retro bord til oppussing.

Hei alle sammen, denne gangen ble det et retro bord til oppussing. Synes dette var en helt grei jobb og gjør og helgen har gått mye til sånt. Slik er det å være singel fikk jeg som svar fra ei venninne, hehe ja..såklart vi har vel litt bedre tid til slikt, men akkurat dette er noe jeg liker å drive på med og går liksom aldri tom for ideer fortiden. Så var det litt bilder av prosessen fra å være mindre pent til lekkert:

Her er det mindre pene bordet, som ble pusset med sandpapir og vasket grundig før jeg begynte å male dette. Brukte Sens maling, altså brukte malingsrester jeg hadde hjemme.


Her er bordet og ferdigmalt og nå passer det mere inn i min stue, med lekekassen og annet diverse under.
En lekekasse må man ha når man har så flotte tantebarn <3


Her er det blitt pyntet og mer til, både med nytt og gammelt.


Fikk en fin plass i stua.


Driver å søker etter praksisplass, å selv det skal være nesten umulig i dag..
2 avslag..bare å vente på den siste.

Men ønsker alle sammen en kjempefin dag :) 


Mytti klemma fra Nina Sola <3




1 kommentar:

  1. Så fint det vart :) Ska si du e driftig te å lag å puss opp :) Vart så fin de lampan du laga i forrige innlegg å :) Ønske dæ en flott søndag og ny uke :)
    Klem Linda :)

    SvarSlett