onsdag 6. mars 2013

Digge billige kjøp..

Trur ikke jeg er alene om å digge billige og fine kjøp, ja nok engang..så klarte jeg ikke å la være å kjøpe meg nye gardiner..i old pink. Litt småkjær i den gammelrosa fargen, kjøpte gardiner på Europris Rissa og ble så fornøyd etter jeg hang dem opp. Går virkelig an å skifte gardiner et par ganger i året når man handler gardiner til prisen 50,- pr. lengde. Så har jeg vært litt flink til å hekle i den siste tiden, så slenger med litt bilder av de hjemme heklet dukene. Gammelrosa og limegrønt, ja det ble en vårlig stue, men det er snø sludder ute.. 



Så noen bilder der de nye heklede dukene ble lagt også en en bilderamme på bilde nederst som fikk en fornyelse her om dagen: 



Synes det ble bare lækkert, som man sei det på trøndersk.. men nå skal jeg fortsett å shine litt rundt om i leiligheten vår.. dere får ha en flotters dag :)
Her blir det snart middag og så blir det trening, dagen er ikke den samme uten.


Mange klemmer fra
Nina Sola <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar