tirsdag 12. mars 2013

Shopping..med mere :)

Utrolig nok, helt utslitt etter bytur..begynner å lurer på om jeg brygger på noe, men hvem har vel tid til å bli syk nå? Ikke jeg, men kan hende det kommer av øyelegebesøket mitt idag å..ble veldig sliten i øynene og ikke minst hode..hodepine..ugh..
Men over til det BESTE, shopping i byen med Liv Edith.. en kreativ tur vil nå jeg si da.
Ble en tur på Kremmerhuset, der ble det kjøpt 2 putetrekk til 69,- pr.stk, så på Nille kom noen lys rosa sommerfugler til 44,- å en tulipanlignende telysholder til 29,- og et påskeegg med harer på til 19,-. Å Søstrene Grene en tur, der ble det en liten rosa skål og fløtemugge i samme farge 20,- til sammen for de 2 tingene og noen lerret og maleutstyr. Samt en liten tur på Panduro etter øyenlegen, der ble det også litt hobbyutstyr og en liten tur på Hoff Garn butikk..bomullsgarn til hekling :) Legger nå ut  noe av det som ble kjøpt idag, er stor fornøyd etter dagens shoppingrunde:

Her er eine sommerfuglen av 4 stk..i porselen.



Her er jeg klar for Øyenlegen og shopping ilag med Liv Edith, var et herlig vær i morrest.

Så ble det litt annerledes farge på Påskepynten i år, med med mening..er som sagt ikke så veldig glad i gult. Så her blir det i rose og lime grønt til Påske i år :) 

Fløtemugge og sukkerbitskål til hele kroner av 20 til sammen, BILLIG.. å det liker i allefall jeg :) 

Falt for dette påskeegget på Søstrene Grene..kjempepent.

Jaja jeg vet, blir aldri nok av bomullsgarn. Så fort jeg sitter med heklepinnen, så blir det fort en heklet duk på en dag.


Så sist men ikke minst en tur på Kremmerhuset, en butikk jeg ikke klarer å la være å innom når jeg først er til byen. Falt helt for disse putetrekken..herlig farger imot det limegrønne.

Har hatt en helt ok dag, helt fra jeg kom ut av øyelegekontoret..så nå håper jeg hodepinen forsvinner snart. Imorgen blir det en ny treningsrunde, skal bli deilig. Takker derfor for meg for idag, håpe alle sammen har hatt en helt fantastisk dag.
Håper også jeg har overført litt inspirasjon til andre :) 

Mange klemmer fra

Nina SOLA <3

1 kommentar:

  1. Så masse fint du har shoppa. Påskepynten trenger absolutt ikke å være gul.

    Alle oppskriftene jeg bruker til cupcakes kommer fra boka til Ingrid Hancock Bjerknes. De slår aldri feil. Red velvet, Bringebær eller Baileys er tre favoritter.

    SvarSlett