søndag 10. mars 2013

Øyenlege og litt Nilleshopping tirsdagen..kanskje ;)

Hei og hopp igjen, sett her med tanker for tirsdagen.. samtidig spent på hva øyenlegen kommer til å finne ut og hva Nille, kremmerhuset og sånt har inn i hyllene sine nå..gleder meg "litt" bare.. hihi..
Var på Nille igår i Åfjord, kjøpte litt nips og naps..

Mye av det som ble kjøpt i Åfjord Nille, skal brukes på mine hjemmelagde bilder.


Er ikke så forferdelig glad i påskegult, så derfor prøver jeg å finne andre farger som kan brukes i denne tiden.Så likte godt fargene Nille la ut her idag på Facebook og ikke minst påskeharene:
Lekre og fine farger, helt etter min smak og helt etter mine farger hjemme akkurat nå faktisk :) 

Påskeharene, synes de er sikkelig fine.


Så skal jeg møt ei av mine bestevenninner,  Liv Edith, så dette blir vel en kjempe trivelig dag tenker jeg. Har vært litt dårlig på bloggingen den siste tiden, men har tenkt å bli flinkere utover våren :) 

Håper alle sammen har en trivelig kveld, her er det kakebaking på Tv3.

Mange klemmer fra

Nina SOLA <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar